You are currently viewing Kolesarske bajke in povesti o Gorjancih in Žumberaku

Kolesarske bajke in povesti o Gorjancih in Žumberaku

Kolesarski izlet pričnemo na prelazu Vahta (616 nmv). Takoj na parkirišču ob glavni cesti Novo mesto-Metlika se na makadamu, namesto v smer proti Gospodični usmerimo desno, rahel vzpon, po gozdni makadamski cesti. Lepega utrjenega makadama je 4 km. Nato sledi še 2 km gozdne poti do razgledne točke Garjevec 619 nmv, nad Suhorjem v Beli krajini.

Ta del slikovite, razgledne poti ves čas poteka ob sami državni meji med Slovenijo in Hrvaško. Od Garjevca se podamo severno na gozdno pot, prečkamo državno mejo in po dobrih 2 km pridemo v zapuščeno Žumberačko vas Popoviči. Lahko si ogledamo razvaline hiš, se spočijemo in pot nadaljujemo najprej po gozdni, nato po makadamu do naslednje zapuščene vasi Gudalji

Sledi 2 km asfaltnega vzpona do vasi Sekuliči 710 nmv. Tu se lahko okrepčamo v planinskem domu, nato nas pot vodi strmo naprej po 6 km makadama, do slovenskega Trdinovega vrha 1178 nmv ali sv. Gere, kot imenujejo najvišji vrh  Gorjancev hrvaški prebivalci.

Po prečkanju vrha sledi samo še makadamski spust v dolino, mimo Planinskega doma Gospodična ob potoku Klamfar do izhodišča na Vahti. V dolino bodimo previdni, saj so Gorjanci, sploh ob vikendih priljubljena izletniška točka kolesarjev, pohodnikov, konjenikov….